My Status

uhuk2 !!~.. MySpace welcome to my blog!~ .. MySpace MySpace errrr.. ~ MySpace lalala..~boom!!!MySpace hope u all enjoY! MySpace

Saturday, May 15, 2010

is't this choice is my DESTINY ..

Salam ..

Fuhhh .. today i have to make a very very creative choice.. where i have to study pharmacy ..
woo.. im going this MOnday.. huwhuwhuw .. ~
buwt apa boleh bwat.. ~ something yang kita mawok kadang2 sik pat kan.. huwhuw..
daripada i have to leave MALAYSIA and continue my study in New Zealand.. more and more dugaan yang perlu me harungi.. ~ hheehe .. anyway ..! im not in serious mood.. ~ i cant.. coz sure people will laugh... ~ hehe .. chill Out de..
MUM! Saya sahut cabaranmu untuk blajar apa yang engkau impikan..
LOVE yew mum!.. saya tidak mahu menjadi seseorang anak yang derhaka.. ~ melawan cakap ibu bapa.. ~ karang menyesal.. fuuhh .. gilew.. ayat "menyesal" tuhh ... ~ its DANGER de...

anyway .. ~tomowow.. ~ my plan is .. jumpa my fren yang rapat2... ~ ada bnyk gilew kawan.. so kenaklah isik munyak keta sampei FULL towk.. ~ hehe .. :)
anyway..takuwt korang tertanya-tanya.. " ihh ewan'z ya ada lesen keta kah"
Jawapanku.. yerp .. ! lesen belon jak below,.. "belon ya sama maksud dgn kapal terbang.."
hehe .. ~ hiahiahiaha..

today also .. i chat wif my gurl.. Nurul Azzyra.. :)
love her so much.. ~ hehe .. mum ! mun ktk ada baca towk jwak,, ~ .. she's my chikaro !.. hehe
hurm.. anyway.. ~ she also make me sad de.. by texting somethink that what might be happen in my future... ~ :( so sad de.. but i forgive yew... ~ i forgive yew everytimes.. i never and ever gonna be mad wif yew.. koz im not that kind of person.. ~ .. walau muka ku ganaz... tapi dalam hati ada taman boyak,taman awam,taman bunga,taman rama-rama,taman macam macam giyklah.. ~ mix feeling which make me becomes someone with a sensitive boy :) hehe ..
masih mudak bhe saia .. ~ hehe

hurm .. ukielah,...
until the day i go away from Miri .. ~


ukiez.. ~ pepatah for today..
Sorong Papan tarik papan,
ehh akuw nak ke jamban.


bye ! love yew ! All !

No comments:

Post a Comment